ben antalyada yasiyorum tabiki.antalya turistikk acidan en guzel secimlerden birisidir.yurt disindan insanlarin ilk tercihlerinden birisi olan sehir her zaman insanlarin gozdesi olmustur.oteller ,sahiller,acik 've kapali alanlar,babasi,turistik bolgeleri ile daha cok turist ceker.gunes ve kumsali sehirin corafi yapisi dhada cok guzel.kisin ise kardan cok yagmur yagan vede etkili olan bir sehir bu konularda dikkat edilmesi gerekir.

ben antalya'ya 2015'te gitmiştim 2015 benim için çok kötü geçmişti hem kolum kırılmıştı hem ameliyat olmuştum gerçekten fiziksel ve psikolojik olarak çok kötü bir yıldı ta ki yaz ayına kadar yaz ayında bana sürpriz yapmış gibi olanlardan dolayı ve antalya'ya tatile götürmüştü bizi çok uzun bir yolculuk olmuştu tam 12 saat yol gitmiş otobüsle antalya ya çok sıkıcı çok terletici ve yorucu bir yolculukta gerçekten bir türlü varamadık resmen tatil yerine bizi otobanın ortasında indirdiler ve dediler ki bu sizin gideceğiniz yardan geçmiyor bu otobüsü orada indik ve taksi almaya başladık taksi aramak için tam yarım saat yürüdükçe taksi bulduk taksiylede 15 dakika yol gittikten sonra hele şükür artık otel varmıştık otelin girişine bizi güzel karşıladılar diyebilirim güleryüzlüydü çalışanlar sonra bizi içeri aldılar bir 15-20 dakikada resepsiyonda bekledi babam dedi ki onca yoldan geliyoruz çok büyük sıkıntılar çektik bize güzel bir yerdir o da verin adam bize çok iyi bir iyilik yaptı ve tam havuz kenarında bir oda verdi buna mutlu olmuştum önce yaşamış öğleden sonra bu ilaç gibi gelmişti çok güzel yerdeydi gerçekten.otel odamız ve bizim gittiğimiz otel bera otel gibi değil de tatil köyü gibiydi villaları vardı ikişer katlı gittik yerleştiğimiz gibi ben hemen şortumu giyip havuza gitmiştim havuzu güzeldi 3 tane kaydırağı vardı ve fazla diğerini değildi hı şunu diyebilirim ki size oradaki tek türk aile bizdik galiba her taraf alman rus ile polonyalı falandı 6 gün 5 gece kalmıştık açık büfe vardı açık büfeler çok yedim resmen 3 kilo aldım oraya gidince bedava diyor çok yiyordum çok içiyordum havuza girelim havuza çıkıyordum tabii üzmek yoruyor sen hemen yemek yemeye gidiyordum güzeldi yani yemekleri lezzetliydi ama denizini beğenmedin.denizi dalgalı ve çok tuzlu öyle gerçekten eğer antalya giderseniz alanya bölgesinde tatil yapmak için sadece otele gidebilirsiniz bence çünkü denizli gerçekten kötüydü veya bize denk geldi bizim zamanımızda denk geldi çünkü biz haziran'da gitmiştik belki onun için de olabilir ama ben daha çok havuzda vakit geçirdim denize en fazla 2 kez gitmişimdir ondan sonra havuzdan çıkıyordum yemek yiyordum dediğim gibi etkinlikler oluyordu ok fırlatma yarışması oluyordu suda nefes tutma yarışması oluyordu danslar oluyordu bir sürü şeyler olurdu gerçekten verdiğiniz parayı dedi diyebilirim. sana yakınım galiba ilk ve son kez öyle bir tatil yapacağım veya evlenince de giderim ama gitmeyi düşünüyorum ailene oraları bir kez daha görmek istiyorum ama biraz uzak ulaşım imkanı gerçekten çok kötü 12 13 saat yolculuk çekilmiyor gerçekten bir de onun dönüşü var ama dönüş iyiydi gece yolculuk yaptık onun için 45 saati uyudum zaten ben müzik dinledim filan derken gecenin sıcak olmadığı için yolculuk geçiyordu ama otelden ayrılacağım son günü gerçekten çok üzülmüştüm buraları bırakacağım için çünkü çok güzel imkanları vardır resmen cennet gibiydi yani benim şimdiye kadar yaşadığım en iyi tatild ben 2015 yılının çok kötü geçeceğine inanırken o tatil.

güzel bir yer ancak antalya yazın nem çok oluyor klima yoksa balkon kapısını açıp bütün camları açsan bile fayda etmiyor ama side denizi çok güzel dalgası az aile plajı tam olarak çok sevdim ben antalyayı en iyi tatil yeri herkese gitmesini öneririm

hiç gitmedim gitmeyi çok istediğim yerler arasında umarım bi gün giderim