hafta içi kalkarım saat 6;30da hemen giyinirim sonra okula gitmek için dolmuş beklerim okula gelirim derse girerim dersten cikinca direk eve gelirim hafta sonları ise sabah kalkip bilgisayar oyunu iynarim aktuvitem böyle gecer sürekli sporu severim

kızım geç yattığı için öğlene kadar uyuyoruz o uyandığında uyanıyorum kahvaltı hazırlıyorum . biraz vakit geçiriyoruz . sonra televizyona dalıyor ilk mutfağı topluyorum sonra diğer odalara başlıyorum . temizlik bitiyor kızımın uyku saati geliyor onu uyutuyorum. sonra kahve keyfi yapıyorum hazır uyurken . uyanınca akşam yemeği hazırlığına başlıyorum anca o sırada kızıma ara öğün yediriyorum . yemek oluyor . eşimi bekliyorum gelince masa kuruyorum yemek yiyoruz sonra kızımla oynuyor ben gene mutfağı toparliyorum. çamaşır falan varsa onları asiyorum yoksa içeri geçip oturuyoruz biraz kızımla oynuyorum ve gün bitiyor .

anlatalım bakalım. sabah ceylan gözlü mis kokulu oğlumun küçük çığlıkları ile uyanıp biraz yatakta onunla oynuyor sonra karnını doyuruyorum bebeğimın. birde altını değiştiriyorum kalkip kahvaltı hazırlıyorum eşim kalkıyor kahvaltı ediyoruz sonra eşim ise gidene kadar oğlumla vakit geçiriyorum iki dk uyutup evin işine bakmak istiyorum ama habire uyanıyor :) aksama kadar üstümden saniye inmiyor yemek yaparken bile üstümde geziyor küçük efendi ama ben bu duruma bayılıyorum sonra yine aksama kadar ben onu kokluyor oynuyorm sofra da bile üstümden inmiyor bütün gece de defalarca kalkıyoruz genelde koluma yatmak istiyor nöbet tutuyorum hemen üç aydır hergün böyle geçiyor ve ben bu durumdan çok memnunum:)

her gün düzenli olarak 6.50 gibi kalkıyorum sabah namazının farzını kılıyorum ondan sonra kahvaltıya iniyorum kahvaltı yaptıktan sonra yukarı çıkıyorum biraz yatakta mayıştıktan sonra gidiyorum dişlerimi fırçalıyorum elimi yüzümü yıkıyorum ondan sonra gelip yatağımı düzlüyorum sonra okul kıyafetimi giyiyorum ders programı hazırlıyorum biraz arkadaşlarla yatakhane takılıyoruz ondan sonra yurttan aşağı iniyorum okula gidiyorum tören oluyor işte her gün düzenli olarak törenden sonra sınıfa geçiyorum. törenden sonra sınıfa geldiğimde saat 7.50 civarı oluyor. dersin başlamasına tam 10 dakika kalıyor ben de 10 dakika kafamı sıraya koyup yatıyorum dinleniyorum biraz. neyse saat 8 olduğunda zaten ilk derse giriyoruz gün boyu. ondan sonra derslerde işte öyle bir şekilde geçiyor.ders bittikten sonra kurs varsa kursa kalıyorum. bazen çarşıya çıkıyorum internet cafeye gidip zula oynuyorum.bazen camiye gidip ders çalışıyorum böyle kur'an okuma falan. 18 gibi yurda geliyorum yemeği yedikten sonra etüt falan oluyor da iki saat etüdü ara öğünde bir şekilde geçiyor ondan sonra yatış vakti geliyor 12 bire kadar telefonla uğraşıyorum.12 oldu mu zaten yatakta uyuya kalıyorum ve yine aynı sabah rutini tekrar devam ediyor.

sabah kalkıyorum elini yüzümü yıkıyorum stajıma gidiyorum akiama kadar çalışıyorum eve geliyorum yemek yiyorum bilgisayarla oynuyorum yatıyotum uyuyorum

anlatacak pek bir şey yok. yat , kalk, ye , iç , yat. bu kadar bütün gün evdeyim. her gün bir diğerinin aynısı resmen.