yaz gelmesiyle birlikte millet aktif bir şeylerle uğraşırken ben kış ayındaki aktifliğimden eser kalmadı, biraz kafamı dinlemeye koyuldum. her zamanki gibi iş ilanları aramaya devam, ramazan ayının son günü bir davet ile izmir çeşmeye tatile gittim ve orada 12 günlük bir tatil yaptım. bir hafta öncede bir takım işlerden dolayı ankaraya seyahat ettim. bu ay sonu, gelecek ay sonu ve eylül ay sonu 3 tane düğünümüz var onlar için konya'ya gidecem. yani bildiğin gibi hiç değişiklik olmadı ev kızlığına devam ediyorum :d

nasil geçsin, çalışıyoruz şimdilik. eylul ayinda bir dogu expresi tren macerasi planladik onu yapicaz

ben yaz aylarinda iş,iş,ev malesef ekonomi git gide batiyor. daha ne akdar basta tutucaksiniz bunlari bilmiyorum allah sonumu hayir etsin oda sizin sayenizde imkansiz

yaz tatili deyince şimdilik henüz bir plan yok olsaydı keşke ama maddi sıkıntılar bu sene elvermiyor tatil yapmamıza olsun bulunduğum bölge gayet güzel gezilecek çok yeri var eşim de ilk fırsatında bize her yere götürür bu da bana günübirlik tatil gibi gelir zaten asla şuraya gitseydin oraya gitseydim diye hiç içimde kalan bir yer olmadı eşim yeterince bu konuda ilgili ve kendisi de çok sever gezer gezdirir çok güzel yerler var yaşadığım bölgede geçen sene gitmiştik karadeniz bölgesine ve çok güzel bir bölge orada 10 günlük bir tatilimiz olmuştu hem ziyaret amaçlı hem tatil amaçlı orada bulunduk fakat bu sene gitmiyoruz benim için hiçbir sorun yok hiçbir şekilde de bunu problem etmem günübirlik tavsiyeleriniz oluyor

evde geçiriyorum malesef tatile gitmeyi çok isterdim ancak şu anda maddi durumumuz oldukça sıkıntılı zaten uzun yıllardır tatil yüzü de göremedik göremiyoruz buna şükür ne yapalım. ara sıra dışarı çıkıyorum arkadaşlarımla eğleniyorum geçen hafta konsere gittik beraber biraz hava almak içinde dışarı çıktığım oluyor kitap okuyorum film seyrediyorum genellikle bu şekilde vakit geçiriyorum yazı. zaten herzmana yaptığım şey yaz kış fark etmiyor aslında. iş olsa çalışmayı istiyoruz işsizlik sorunu var gerçekten şu anda kriz var zaten herşey ateş pahası iş başvurusu yapıyorum ancka henüz dönüş yok. hayırlısı diyorum yaz tatilini bu şekilde oldukça sıradan bunalımlı ve beş parasız geçiriyorum diyelim çok şükür ne yapalım.)

yaz aylarında tatiliniz nasıl geçiyor yani her zamanki gibi biz evdeyiz oturuyoruz hiçbir fark olmadan evimizde kızımla eşimle ilgilenip bu şekilde geçiyor her zamanki gibitatile gitme fırsatımız maalesef olmuyor durumlardan dolayı olmuyor durumumuz sonra gösterdiği için tercih etmiyoruz maalesef her insan yani insanlar tatil yapacak diye bir şey yok evimizde geçirebiliyoruz her dönem çünkü hiçbir zaman tatile gitme fırsatımız olmuyor durumlar bunu göstermiyor parayı önden durum yönünden bunun durumlar bunu göstermiyor yani maalesef ki evde oturuyoruz eşim ve kızım ben her zamanki gibi

ben yaz tatilimi şuan evde iş ilan sitelerinde iş arayarak geçiriyorum. her gün çarşıya da çıkıyorum yeni bir ilan yapıştıran var mı camekâna diye. yani şuan için genelde evdeyim. iş aramadığım zaman ya bu sitede takılıyorum ya da ev işleri yapıyorum. bilgisayardan film dizi filan izliyorum. şuan için yaz benim için bu şekilde geçiyor. bakalım 2-3 hafta sonra da fındık toplamalarımız başlar büyük ihtimal. çünkü bu sene havalar sıcak geçti ve sıcak geçen yıllarda daha erken oluyor fındıklar. bizim oralarda fındıklar ağustos gibi oluyor… ama karadeniz’de bizden bir iki hafta önce toplamalar başlıyor diye biliyorum. benim bu yazım bu şekilde geçiyor şuan. belki çalışsaydım uff, yine mi ofiss ya da çalışma filan derdim ama en azından bir işim vardı derim. umarım herkes istediği şekilde geçiriyordur yazı. temennimiz o yönde. benim gibilerde hayat şartlarını daha da iyileştirmek için benim gibi ek gelir imkânlarını araştıradursun.

sürekli evdeyim doğru düzgün dışarı çıktığım yok maddi durumumda iyi olmadığından tatil vs pek kolay olmuyor evde oturup dizi izliyorum kitap okuyorum ve bazen oyun oynuyorum

genelde evde oturuyorum akşamları halısaha maçlarına gidiyorum . maçlar çok zekli oluyor o günkü bütün sinirimi ve stresimi başımdan alıp götürüyor . sabah üniversite sınavı için çalışıyorum ama bende erteleme hastalığı olduğu için az çalışabiliyorum . daha fazla ders çalışmayı gerçekten çok isterdim. kısacası tatil sıkıcı geçiyor . geziyormusun dersen hayır çünkü param yok ama bir yere gitmeyi gerçekten çok isterdim gezip görmek güzel bir şey .

yaz aylarında pek fazla tatile çıkmıyoruz yani yaz aylarının bir haftası ya da birkaç günü ya ablam ların köyüne giderim ya da abim lerini köyüne giderim bir kaç gün kalır geri döneriz yoksa bütün günümüzde evde geçiyor zaten şimdiki eğitimin hiç tatili yok ki tatiller aylarında yine öğretmen tonlarca ders ve ödev veriyor çocuklara yani anlaşılan hiç doğru dürüst bir tatil yaşamıyoruz.

yaz aylarında geceleri sabaha kadar oturur dizi izlerim ondan sonra sabah olunca bi 3e kadar ders çalışırım sonra dershaneye giderim gelirim bir daha ders çalışırım bu arada yemek fln yerim öyle yani.

yaz tatillerini parasızlık yüzünden hep evde geçiriyorum. apartman yıkamaya başladım ama o da ancak benim sigara parama yeter.

ben yaz aylarında hep evdeyim ailemle vakit geçiriyorum